آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها301
تعداد مقالات3,173
تعداد مشاهده مقاله3,213,070
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,380,820

1.

طراحی الگوی مدیریت منابع انسانی سبز در سازمان امور مالیاتی کشور

صفحه 1-22
حسن رنگریز؛ محمدحسین کریم

2.

ارائه چارچوب مفهومی تاثیر بسته‌بندی سبز بر دلبستگی برند

صفحه 23-42
مازیار قاسم زاده سنگرودی؛ کریم حمدی؛ شادان وهاب زاده منشی

3.

خودکفایی غذایی و منابع آب؛ بازگشت به چالش آینده ایران

صفحه 43-57
حسن افراخته؛ محمد حجی پور

4.

تحلیل عوامل وفاداری به مقصدهای سبز؛ مورد تفرجگاه اندبیل در شهرستان خلخال

صفحه 58-72
محمد علیزاده؛ حسن اروجی؛ سحر قلی پور

5.

چگونه هدف نام تجاری سبز بر راهبرد انتخاب فناوری تأثیر می‌گذارد: مورد مطالعه انتخاب فناوری بایولیچینگ تانک کانه‌های سولفید مس

صفحه 73-92
علیرضا شیخ؛ امید اسماعیلی شجاع

6.

بهینه سازی یک سیستم چند منبعی مبتنی بر روش شبیه سازی گذرا و روش شناسی سطح پاسخ با محوریت انرژی های تجدید پذیر

صفحه 93-116
عباس مطلبی؛ سید احمد شایان نیا؛ مهدی امیر میاندرق؛ ابراهیم نیک نقش

7.

ارائه الگوی توسعه بازاریابی دیجیتال سبز در بخش تجارت –تجارت

صفحه 117-134
محمود ملکی ویر؛ مجید فتاحی؛ رضا یوسفی سعید آبادی

8.

بازاریابی گردشگری روستایی و شناسایی عوامل کلیدی موثر بر آن با رویکرد توسعه پایدار (مورد مطالعه: روستای پالنگان در شهرستان کامیاران)

صفحه 135-152
داود جمینی؛ امین دهقانی؛ ایوب محمدی

9.

الگوی برندسازی اجتماعی در راستای توسعه پایدار (مورد مطالعه: شرکت لبنی دامداران)

صفحه 153-170
شقایق صباغی؛ علیرضا روستا؛ فرزاد آسایش

10.

ارائه الگوی هم‌آفرینی ارزش مبتنی بر سرمایه اجتماعی سبز (مورد مطالعه: کسب و کارهای خانوادگی)

صفحه 171-190
مهشید نورعلی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علیپور درویشی

11.

سیاست حمایتی یارانه سبز در بخش کشاورزی: تجاربی جهانی برای مدیران و سیاستگذاران

صفحه 191-210
مینا صالح نیا

12.

تحلیل شبکه‌ایِ راهبردهای مدیریت زنجیره تأمین فرآوری خرما: رویکردی به توسعه پایدار در استان سیستان و بلوچستان

صفحه 211-224
علیرضا تشکریان جهرمی؛ عبدالباسط مرادزاده

13.

تأثیر رهبری بر رفتار کارکنان از طریق نگرش و مدیریت منابع انسانی با رویکرد سبز

صفحه 225-246
عباس قائدامینی هارونی؛ مریم صالحی فارسانی؛ علی رضا جعفری فارسانی؛ الهه مشرف قهفرخی؛ سمیه شاه بندری قوچانی

14.

بررسی تأثیر سرمایه فکری سبز بر راهبردهای کسب‌وکار سبز: نقش کلیدی ظرفیت جذب و اخلاق زیست‌محیطی

صفحه 247-269
محسن فرقانی؛ ساسان صالحی


نماد الکترونیک 

 

سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب