آمار

تعداد نشریات22
تعداد شماره‌ها325
تعداد مقالات3,395
تعداد مشاهده مقاله3,885,339
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,753,795
شیخ, علیرضا, اسماعیلی شجاع, امید. (1403). چگونه هدف نام تجاری سبز بر راهبرد انتخاب فناوری تأثیر می‌گذارد: مورد مطالعه انتخاب فناوری بایولیچینگ تانک کانه‌های سولفید مس. , 3(2), 73-92. doi: 10.22077/jgdms.2024.6838.1044
علیرضا شیخ; امید اسماعیلی شجاع. "چگونه هدف نام تجاری سبز بر راهبرد انتخاب فناوری تأثیر می‌گذارد: مورد مطالعه انتخاب فناوری بایولیچینگ تانک کانه‌های سولفید مس". , 3, 2, 1403, 73-92. doi: 10.22077/jgdms.2024.6838.1044
شیخ, علیرضا, اسماعیلی شجاع, امید. (1403). 'چگونه هدف نام تجاری سبز بر راهبرد انتخاب فناوری تأثیر می‌گذارد: مورد مطالعه انتخاب فناوری بایولیچینگ تانک کانه‌های سولفید مس', , 3(2), pp. 73-92. doi: 10.22077/jgdms.2024.6838.1044
شیخ, علیرضا, اسماعیلی شجاع, امید. چگونه هدف نام تجاری سبز بر راهبرد انتخاب فناوری تأثیر می‌گذارد: مورد مطالعه انتخاب فناوری بایولیچینگ تانک کانه‌های سولفید مس. , 1403; 3(2): 73-92. doi: 10.22077/jgdms.2024.6838.1044


نماد الکترونیک 

 

سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب