آمار

تعداد نشریات22
تعداد شماره‌ها317
تعداد مقالات3,337
تعداد مشاهده مقاله3,602,727
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,627,225
حسن زاده اول, حمزه, حسین زاده, علی, بستام, هادی. (1404). طراحی مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در جهت تأثیرگذاری بر فرآیند تصمیم خرید مشتریان بالقوه ساختمان‌های مسکونی و تجاری سبز.. , (), -. doi: 10.22077/jgdms.2025.8847.1254
حمزه حسن زاده اول; علی حسین زاده; هادی بستام. "طراحی مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در جهت تأثیرگذاری بر فرآیند تصمیم خرید مشتریان بالقوه ساختمان‌های مسکونی و تجاری سبز.". , , , 1404, -. doi: 10.22077/jgdms.2025.8847.1254
حسن زاده اول, حمزه, حسین زاده, علی, بستام, هادی. (1404). 'طراحی مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در جهت تأثیرگذاری بر فرآیند تصمیم خرید مشتریان بالقوه ساختمان‌های مسکونی و تجاری سبز.', , (), pp. -. doi: 10.22077/jgdms.2025.8847.1254
حسن زاده اول, حمزه, حسین زاده, علی, بستام, هادی. طراحی مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در جهت تأثیرگذاری بر فرآیند تصمیم خرید مشتریان بالقوه ساختمان‌های مسکونی و تجاری سبز.. , 1404; (): -. doi: 10.22077/jgdms.2025.8847.1254


نماد الکترونیک 

 

سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب