آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها345
تعداد مقالات3,625
تعداد مشاهده مقاله4,684,661
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,127,681
حسن زاده اول, حمزه, حسین زاده, علی, بستام, هادی. (1404). طراحی مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در جهت تأثیرگذاری بر فرآیند تصمیم خرید مشتریان بالقوه ساختمان‌های مسکونی و تجاری سبز.. , (), -. doi: 10.22077/jgdms.2025.8847.1254
حمزه حسن زاده اول; علی حسین زاده; هادی بستام. "طراحی مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در جهت تأثیرگذاری بر فرآیند تصمیم خرید مشتریان بالقوه ساختمان‌های مسکونی و تجاری سبز.". , , , 1404, -. doi: 10.22077/jgdms.2025.8847.1254
حسن زاده اول, حمزه, حسین زاده, علی, بستام, هادی. (1404). 'طراحی مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در جهت تأثیرگذاری بر فرآیند تصمیم خرید مشتریان بالقوه ساختمان‌های مسکونی و تجاری سبز.', , (), pp. -. doi: 10.22077/jgdms.2025.8847.1254
حسن زاده اول, حمزه, حسین زاده, علی, بستام, هادی. طراحی مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی در جهت تأثیرگذاری بر فرآیند تصمیم خرید مشتریان بالقوه ساختمان‌های مسکونی و تجاری سبز.. , 1404; (): -. doi: 10.22077/jgdms.2025.8847.1254


نماد الکترونیک 

 

سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب