آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها314
تعداد مقالات3,321
تعداد مشاهده مقاله3,546,635
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,591,253
شیرمحمدی, یزدان, سیدی اقبالی, سید جواد. (1403). اثر برند گردشگری غذا بر درخشش برند با نقش میانجی دیدگاه شناختی برند( مورد مطالعه: رستورانهای سبز شهر تهران). , (), -. doi: 10.22077/jgdms.2024.7986.1179
یزدان شیرمحمدی; سید جواد سیدی اقبالی. "اثر برند گردشگری غذا بر درخشش برند با نقش میانجی دیدگاه شناختی برند( مورد مطالعه: رستورانهای سبز شهر تهران)". , , , 1403, -. doi: 10.22077/jgdms.2024.7986.1179
شیرمحمدی, یزدان, سیدی اقبالی, سید جواد. (1403). 'اثر برند گردشگری غذا بر درخشش برند با نقش میانجی دیدگاه شناختی برند( مورد مطالعه: رستورانهای سبز شهر تهران)', , (), pp. -. doi: 10.22077/jgdms.2024.7986.1179
شیرمحمدی, یزدان, سیدی اقبالی, سید جواد. اثر برند گردشگری غذا بر درخشش برند با نقش میانجی دیدگاه شناختی برند( مورد مطالعه: رستورانهای سبز شهر تهران). , 1403; (): -. doi: 10.22077/jgdms.2024.7986.1179


نماد الکترونیک 

 

سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب