آمار

تعداد نشریات22
تعداد شماره‌ها321
تعداد مقالات3,373
تعداد مشاهده مقاله3,704,330
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,661,508
علیجانی, فاطمه, حاج مرادی, فاطمه. (1402). بررسی عوامل موثر بر برندسازی داخلی محصول زعفران (مطالعه موردی برند قائنات و سحر خیز). , 11(1), 160-176. doi: 10.22077/jsr.2023.5188.1207
فاطمه علیجانی; فاطمه حاج مرادی. "بررسی عوامل موثر بر برندسازی داخلی محصول زعفران (مطالعه موردی برند قائنات و سحر خیز)". , 11, 1, 1402, 160-176. doi: 10.22077/jsr.2023.5188.1207
علیجانی, فاطمه, حاج مرادی, فاطمه. (1402). 'بررسی عوامل موثر بر برندسازی داخلی محصول زعفران (مطالعه موردی برند قائنات و سحر خیز)', , 11(1), pp. 160-176. doi: 10.22077/jsr.2023.5188.1207
علیجانی, فاطمه, حاج مرادی, فاطمه. بررسی عوامل موثر بر برندسازی داخلی محصول زعفران (مطالعه موردی برند قائنات و سحر خیز). , 1402; 11(1): 160-176. doi: 10.22077/jsr.2023.5188.1207


نماد الکترونیک 

 

سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب