آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها343
تعداد مقالات3,610
تعداد مشاهده مقاله4,625,664
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,086,707
علیجانی, فاطمه, حاج مرادی, فاطمه. (1402). بررسی عوامل موثر بر برندسازی داخلی محصول زعفران (مطالعه موردی برند قائنات و سحر خیز). , 11(1), 160-176. doi: 10.22077/jsr.2023.5188.1207
فاطمه علیجانی; فاطمه حاج مرادی. "بررسی عوامل موثر بر برندسازی داخلی محصول زعفران (مطالعه موردی برند قائنات و سحر خیز)". , 11, 1, 1402, 160-176. doi: 10.22077/jsr.2023.5188.1207
علیجانی, فاطمه, حاج مرادی, فاطمه. (1402). 'بررسی عوامل موثر بر برندسازی داخلی محصول زعفران (مطالعه موردی برند قائنات و سحر خیز)', , 11(1), pp. 160-176. doi: 10.22077/jsr.2023.5188.1207
علیجانی, فاطمه, حاج مرادی, فاطمه. بررسی عوامل موثر بر برندسازی داخلی محصول زعفران (مطالعه موردی برند قائنات و سحر خیز). , 1402; 11(1): 160-176. doi: 10.22077/jsr.2023.5188.1207


نماد الکترونیک 

 

سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب