آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها346
تعداد مقالات3,651
تعداد مشاهده مقاله4,732,035
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,161,599
علیجانی, فاطمه, حاج مرادی, فاطمه. (1402). بررسی عوامل موثر بر برندسازی داخلی محصول زعفران (مطالعه موردی برند قائنات و سحر خیز). , 11(1), 160-176. doi: 10.22077/jsr.2023.5188.1207
فاطمه علیجانی; فاطمه حاج مرادی. "بررسی عوامل موثر بر برندسازی داخلی محصول زعفران (مطالعه موردی برند قائنات و سحر خیز)". , 11, 1, 1402, 160-176. doi: 10.22077/jsr.2023.5188.1207
علیجانی, فاطمه, حاج مرادی, فاطمه. (1402). 'بررسی عوامل موثر بر برندسازی داخلی محصول زعفران (مطالعه موردی برند قائنات و سحر خیز)', , 11(1), pp. 160-176. doi: 10.22077/jsr.2023.5188.1207
علیجانی, فاطمه, حاج مرادی, فاطمه. بررسی عوامل موثر بر برندسازی داخلی محصول زعفران (مطالعه موردی برند قائنات و سحر خیز). , 1402; 11(1): 160-176. doi: 10.22077/jsr.2023.5188.1207


نماد الکترونیک 

 

سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب