آمار

تعداد نشریات21
تعداد شماره‌ها346
تعداد مقالات3,642
تعداد مشاهده مقاله4,718,009
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,152,515
عربشاهی, معصومه, مخارقی, لنا. (1401). بررسی اثرات کیفیت خدمات بانکداری سبز بر وفاداری مشتریان با میانجی گری رضایت، ارزش درک شده و اعتماد. , 1(1), 47-62. doi: 10.22077/jgmd.2022.5647.1006
معصومه عربشاهی; لنا مخارقی. "بررسی اثرات کیفیت خدمات بانکداری سبز بر وفاداری مشتریان با میانجی گری رضایت، ارزش درک شده و اعتماد". , 1, 1, 1401, 47-62. doi: 10.22077/jgmd.2022.5647.1006
عربشاهی, معصومه, مخارقی, لنا. (1401). 'بررسی اثرات کیفیت خدمات بانکداری سبز بر وفاداری مشتریان با میانجی گری رضایت، ارزش درک شده و اعتماد', , 1(1), pp. 47-62. doi: 10.22077/jgmd.2022.5647.1006
عربشاهی, معصومه, مخارقی, لنا. بررسی اثرات کیفیت خدمات بانکداری سبز بر وفاداری مشتریان با میانجی گری رضایت، ارزش درک شده و اعتماد. , 1401; 1(1): 47-62. doi: 10.22077/jgmd.2022.5647.1006


نماد الکترونیک 

 

سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب