- احمدی، سید علی اکبر و عسگری دهآبادی، حمیدرضا. (1394). بررسی رابطه بین کیفیت خدمات، رضایت، اعتماد و وفاداری در میان مشتریان (شرکت های مسافربری فعال در پایانه های شهر تهران). مدیریت توسعه و تحول، (23)، 20-11.
- پژوهان راد، پریناز و چهارراهی، مصطفی (1394). بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان موبایل بانک واینترنت بانک انصار، دومین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع.
- تاجزاده نمین، ابوالفضل و اعتمادی، گلنوشا. (1390). عوامل موثر بر وفاداری الکترونیکی کاربران اینترنتی داخل کشور نسبت به وبسایت دفاتر خدمات مسافرتی، جهانگردی، (16)، 91-115.
- حاتمی، کامران، تقوی، محمدتقی و روحانی، سعید. (1394). عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی بانک پاسارگاد، کنفرانس بینالمللی اقتصاد مدیریت و علوم اجتماعی.
- حسین پور، مهدی، محمدی فر، یوسف، جمشیدی، محمد جواد و ابراهیمی، حدیث. (1398). استراتژی بازاریابی خدمات اینترنت بانک براساس درک کیفیت خدمات، چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری، اهواز.
- دانایی، حبیب اله و هاشمی، مرسده. (1398). بررسی تأثیر کیفیت خدمات آفلاین، کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت الکترونیکی، تعهد و اعتماد بر وفاداری الکترونیکی (مورد مطالعه: کاربران دیوار). مطالعات نوین کاربردی در مدیریت، اقتصاد و حسابداری، (4)1، 22-7.
- داوری، علی و رضازاده، آرش. (1393). مدل سازی معادلات ساختاری با نرمافزار PLS. سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، چاپ دوم.
- دشمن کش کورعباسلو، مقصود، صائب نیا، سمیه و حسین اوغلی خیاوی، محمدرضا. (1399). بررسی تأثیر شخصیت برند و ارزش ادراک شده بر وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر). رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، (40)، 33-22.
- رامینمهر، حمید و چارستاد، پروانه. (1395). روش تحقیق کمی با کاربرد مدلسازی معادلات ساختاری (لیزرل). تهران: انتشارات ترمه.
- رضایی، فائزه و حیدرزاده هنزایی، کامبیز. (1399). بررسی نقش تعدیل کننده تنوع طلبی، نوآوری و مستعد بودن مصرف کننده بر رابطه بین رضایت با وفاداری رفتاری مشتری. مدیریت بازاریابی، (49)15، 22-1.
- زمانی، ساناز (1398). رابطه بین ابعاد بانکداری الکترونیک، تجربه مشتری و عملکرد مالی از طریق نقش میانجی رضایت و وفاداری مشتریان در شعب بانک ملت استان گیلان. رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، (19)3، 103-87.
- شیرزاد، فرشته و وردی، خسرو. (1400). بررسی کیفیت خدمات و ارتباط آن با رضایتمندی مشتریان، اولین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، مدیریت، اقتصاد و حسابداری.
- قیاسی، مجتبی و خدایاری، محمدعظیم و موسوی، مریم السادات،1394،رابطه رضایت مشتری و ارزش ادراک شده با نیات رفتاری مطلوب و نامطلوب مشتریان شرکت کاله،کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت و مهندسی صنایع،تهران
- ماروسی، علی و موسوی، منصوره سادات (1396). مروری بر مدل پذیرش و استفاده مشتریان بانک از تلفن بانک، اینترنت بانک و موبایل بانک، چهارمین کنفرانس ملی فناوری اطلاعات، کامپیوتر و مخابرات، مشهد.
- محسنین، شهریار و اسفیدانی، محمدرحیم. (1396). معادلات ساختاری مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی به کمک نرم افزار Smart-PLS. تهران: کتاب مهربان نشر.
- ممبینی، رضا و فتح الهی، مهدی. (1399). تاثیر مولفه های کیفیت ارائه خدمات بانکداری اینترنتی بر رفتار مشتریان، اولین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری، ساری.
- موسوی، نجم الدین، فعلی، راضیه و بوعذار، محمد. (1398). تأثیر کیفیت خدمات بر تصویر برند با نقش میانجی بازاریابی رابطهای، ارزش ادراکشده و وفاداری مشتریان در شرکت های خدمات اینترنتی و ارتباطی خرم آباد. مدیریت کسب و کار، (43)، 310-282.
- هوشمندی، سارا، وکیلی، امین و دریکوند، انیس. (1399). اثر کیفیت خدمات بر رضایتمندی و وفاداری مشتریان در بانکهای پاسارگاد و آینده، اولین کنفرانس حسابداری و مدیریت.
- یعقوبی، سید جواد و خدابنده، مریم. (1400). بررسی نقش میانجیگری ارزش ادراک شده در رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی و بازاریابی دهان به دهان، دومین کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری، دامغان.
- Al-Jundi, S., Shuhaiber, A. (2019). Cogent Business & Management, 6, 1698849 https://doi.org/10.1080/23311975.2019.1698849, 20 of 21.
- Amin, M., Isa, Z. & Fontaine, R. (2013). Islamic banks: Contrasting the drivers of customer satisfaction on image, trust and loyalty of Muslim and non-Muslim customers in Malaysia. International Journal of Bank Marketing, 31(2), 79-97.
- Bai, Y., Cong, L., & Niu, J. (2016). Study on customer-perceived value of online clothing brands. Industrial and Business Management, 6, 914-921
- Banks, J., & Bowman, N. D. (2016). Emotion, anthropomorphism, realism, control: Validation of a merged metric for player-avatar interaction (PAX). Computers in Human behavior, 54, 215-223.
- Belaid, S., & Behi, A. (2011). The role of attachment in building consumer brand relationships: an empirical investigation in the utilitarian context. Journal of product and brand management.
- Boonlertvanich, K. (2019). Service quality, satisfaction, trust, and loyalty: the moderating role of main-bank and wealth status. International Journal of Bank Marketing.
- Chang, L.H. (2013). the relationships of perceived value, word-of-mouth, and purchase intention of kinmen kaoliang Liquor. Tourism and Travel Research, 8(2), 19–35.
- Danthanaryana, C. P., & Arachchi, R. S. S. W. (2020). Impact of restaurant attributes on customer perceived value and customer satisfaction: special reference to Beach restaurants a Southern Coastal Area, Sri Lanka. 7th conference on hospitality and tourism management, 2(1), 1-20.
- Deng, Z., leu, Y., Wei, K.K. & Zhang, J. (2021). Understanding Customer satisfaction and loyalty: an empirical study of mobile instant messaging in china. International journal of information management, 30, 389-300.
- FengLi, L., Meiqian H., Kangle Cui., & Darbandi, M. (2020). Customer satisfaction with bank services: role of cloud services, security, e-learning & service quality. Technology in Society, 64.
- Fornell, C., Larcker, D. F. (1981), Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error. Marketing research, 39-50.
- Hanges, P. J., Aiken, J., & Chen, X. (2019). Organizational Climate, And Organizational Culture: The Role They Play In InfluencingOrganizational Effectiveness. Proceedings of TheLibrary Assessment Conference, 359368, Charloesville, Va.
- Kingshott, R. P., Sharma, P., & Chung, H. F. (2018). The impact of relational versus technological resources on e-loyalty: A comparative study between local, national & foreign branded banks. Industrial Marketing Management, 72, 48-58.
- Liang, C., & Chen, H. (2009). Total quality management & business excellence: an official journal of the European Society for Organizational Excellence. Total Quality Management & Business Excellence, 20(9), 971-988.
- Lionello, R. L., Slongo, L. A., & de Matos, C. A. (2020). Electronic service quality: a meta-analysis. Marketing Intelligence & Planning.
- Liu, Z., Huang, S., & Liang, M. (2016). Chinese Consumer's brand personality perceptions of tourism real estate firms. Tourism management, 52, 310-326.
- Pappu, R., & Quester, P. G. (2016). How does brand innovativeness affect brand loyalty?. European Journal of Marketing, 50 (1/2), 2-28.
- Thanasopon, B., Papadopoulos, T., & Vidgen, R. (2019). The role of openness in the fuzzy front-end of service innovation. Technovation, 47, 32–46.
- Tzavlopoulos, I., Gotzamani, K., Andronikidis, A., & Vassiliadis, C. (2019). Determining the impact of e-commerce quality on customers’ perceived risk, satisfaction, value and loyalty. Quality and Service Sciences.
- Vakaroo, M., & Ritala, P., Nienaber, A. M., Searle, R. H., & Weibel, A. (2020). HRM practices, impersonal trust and organizational innovativeness. Managerial Psychology, 31(1), 95-109.
|