آمار

تعداد نشریات22
تعداد شماره‌ها329
تعداد مقالات3,439
تعداد مشاهده مقاله4,044,102
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,834,890
عربشاهی, معصومه, مخارقی, لنا. (1401). بررسی اثرات کیفیت خدمات بانکداری سبز بر وفاداری مشتریان با میانجی گری رضایت، ارزش درک شده و اعتماد. , 1(1), 47-62. doi: 10.22077/jgmd.2022.5647.1006
معصومه عربشاهی; لنا مخارقی. "بررسی اثرات کیفیت خدمات بانکداری سبز بر وفاداری مشتریان با میانجی گری رضایت، ارزش درک شده و اعتماد". , 1, 1, 1401, 47-62. doi: 10.22077/jgmd.2022.5647.1006
عربشاهی, معصومه, مخارقی, لنا. (1401). 'بررسی اثرات کیفیت خدمات بانکداری سبز بر وفاداری مشتریان با میانجی گری رضایت، ارزش درک شده و اعتماد', , 1(1), pp. 47-62. doi: 10.22077/jgmd.2022.5647.1006
عربشاهی, معصومه, مخارقی, لنا. بررسی اثرات کیفیت خدمات بانکداری سبز بر وفاداری مشتریان با میانجی گری رضایت، ارزش درک شده و اعتماد. , 1401; 1(1): 47-62. doi: 10.22077/jgmd.2022.5647.1006


نماد الکترونیک 

 

سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب